الثلاثاء، 13 ديسمبر 2016

عنوان لبوست ولا ليه اي تلتين لازمة واللي كاتبة انسان عبيط هههههه

بسم الله الرحمن الرحيم السلام عليكم ورحمة الله وبركاتة اليوم باذن الله ثوقف اقوم بتقديم اي لس علشان اختبر القالب اللي هيجبلبي الشلل دة
يلا مش مهم المهم بقا ان انا يا تري هخلص القالب ابن التييييييييييييييييييييييييييييييييييييييت دة امته انا مش عارف بصراحة بما مفيش حد هيقري الكلام دة غير العبد لله ف انا هبدع في اما الهلس
ههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه انا النهاردة وبحمد الله اكتشفت ان برمجة سكربت بي اتش بي اسهل من برمجة قالب بلوجر هههههههههههههه
شعري ابيض وان عندي 17 سنه  الله يخربيوتكو
يلا يا شباب مش تقلقو الي اللقاء في اي بتنجان ومش تنسو تشيرو ام ت=البوست  وتكتبو فوقو انها البرمجة يا سادة
كلو التفاحة دي  وبطلو بيض
Risultati immagini per img
إن أعجبك الموضوع قم بنشره)

مواضيع ذات صلة

عنوان لبوست ولا ليه اي تلتين لازمة واللي كاتبة انسان عبيط هههههه
4/ 5
بواسطة

إشترك بنشرتنا البريدية

إشترك معنا عبر بريدك الإلكتروني للحصول على اخر اخبارنا و مواضيعنا.